۷۰ درصد درخواستها در خردادماه محقق شد
- شناسه خبر: 37487
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۱ تیر ۱۴۰۴ ساعت ۱۴:۱۲
مدیر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس گفت: در خردادماه گذشته ۱۳۷۴ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.
مجتبی شرفی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: از ۱۳۷۴ تماس شهروندی، ۸۲۲ درخواست شهروندان در حوزه وظایف شهرداری فردیس به ثبت رسیده که بیش از ۷۰ درصد آن انجام شده و مابقی در حال پیگیریست.
وی پاسخگویی به مطالبات شهروندان را از مهمترین اولویتهای مجموعه مدیریت شهری فردیس برشمرد و افزود: در بین واحدهای اجرایی، حوزه خدمات شهری منطقه یک شهرداری فردیس بهترین عملکرد پاسخگویی به شهروندان را به خود اختصاص داده است.
شرفی اضافه کرد: همچنین واحدهای فضای سبز و خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری فردیس به ترتیب جایگاههای دوم و سوم در پاسخگویی حوزه های اجرایی به درخواستهای شهروندی را داشتهاند.
مدیر بازرسی شهرداری فردیس همچنین با مقایسه عملکرد سازمانها و مدیریت ها در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در سامانه ۱۳۷، گفت: در این سطح، مدیریت پسماند شهرداری فردیس بهترین عملکرد را داشته و مدیریت سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر در جایگاههای بعدی قرار گرفتهاند.
روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری فردیس