پروژه خدمات شهری (خرید تجهیزات آتش نشانی)
- شناسه خبر: 7590
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶
آگهی مناقصه عمومی
شهرداری فردیس در نظر دارد پروژه ی ذیل را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران و متقاضیان واجد شرایط به شرح ذیل واگذار نماید.
پروژه خدمات شهری (پروژه های خرید تجهیزات آتش نشانی) | |||||
ردیف | شرح عملیات | برآورد مبلغ ریالی پروژه | مبلغ سپرده به ریال | حداقل رتبه لازم | درصد نقد و تهاتر |
۱ | خرید اورکت، شلوار حریق ۵۰ دست
چکمه حریق ۵۰ |
۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱۶ | ۰۰۰/۰۰۰/۸۰۰ |
– |
۱۰۰ % نقد |
۲ | خرید دستگاه تنفسی ست کامل ۲۰ دست
سیلندر یدک دستگاه تنفسی فنزی ۲۰ عدد فیس دستگاه تنفسی ۴۰ عدد دستکش حریق ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی حریق ۵۰ عدد فلش هود ۱۰۰ عدد |
۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۱۵ | ۰۰۰/۰۰۰/۷۵۰ | – | ۱۰۰ % نقد |
۳ | خرید تجهیزات کار در ارتفاع سه پایه چاه | ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۳ | ۰۰۰/۰۰۰/۱۵۰ | – | ۱۰۰ % نقد |
۴ |
خرید دستگاه شارژ سیلندر دستگاه تنفسی مخزن دار آلمانی برقی (یک عدد) دو کاناله (ضروری) همزمان خنک کننده و حفاظ ایمن (گارد) (یک عدد) |
۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۳ | ۰۰۰/۰۰۰/۱۵۰ | – | ۱۰۰ % نقد |
۵ | خرید خودرو نجات ایویکویورو کارگو ۲۸۰ باری ۱۸ تن تجهیز شده | ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۲۵ | ۰۰۰/۰۰۰/۲۵۰/۱ |
– |
۱۰۰ % نقد |
۶ | خرید یک دستگاه خودرو کامیونت ایسوزو | ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۵ | ۰۰۰/۰۰۰/۲۵۰ | – | ۱۰۰ % نقد |
۱ـ سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روشهای ذیل در وجه شهرداری فردیس ارائه گردد.
الف) ضمانت نامه بانکی معادل مبلغ به مدت ۹۰ روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد.
ب) واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب ۱۰۰۸۲۳۰۰۴۱۳۹ بانک شهر شعبه فردیس
۲ـ برندگان نفر اول یا دوم یا سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
۳ـ شهرداری فردیس در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است.
۴ـ به غیر از سپرده شرکت در مناقصه کلیه اسناد و مدارک مربوطه به پیمانکاران در نزد مناقصه گزار باقی می ماند.
۵ـ سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است و در هر شرایط مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملاک تعیین برنده و عقد قرارداد خواهد بود و کلیه مشخصات فنی و جزئیات مربوطه به تجهیزات فوق الذکر و حداقل برندهای مورد قبول در اسناد مناقصه ذکر گردیده است.
۶ـ مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲ ریال بابت هزینه خرید اسناد مناقصه به حساب شماره ۴۰۰۸۱۹۶۸۸۶۴۵ نزد بانک شهر شعبه فردیس به نام شهرداری فردیس توسط متقاضی واریز و رسید آن را ارائه نمایند.
۷ـ برای خرید اسناد مناقصه به امور قراردادهای شهرداری فردیس واقع در جاده ملارد روبروی پارک منظریه شهرداری فردیس طبقه اول مراجعه نمایند.
۸ـ لازم به ذکر است هنگام خرید اسناد داشتن معرفی نامه ممهور به مهر و امضای مدیر عامل، روزنامه تاسیس و آخرین آگهی تغییرات اعضای شرکت، کارت مودیان مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده الزامی می باشد.
۹ـ داشتن تجهیزات وماشین آلات و غیره برای شرکت در مناقصه و جهت اجرای پروژه الزامی است.
۱۰ـ شرکت کنندگان در مناقصه می بایست کلیه فرم ها و اطلاعات مورد درخواست شهرداری را تکمیل و به همراه سایر اسناد مناقصه در پاکت مربوطه قرار دهند.
۱۱ـ پیشنهادات مناقصه گران می بایست در پاکت های مجزا (الف ـ ب ـ ج ) لاک وممهور به مهر شرکت شده تا پایان وقت اداری ساعت ۳۰/۱۴ روز شنبه مورخ ۱۸/۰۳/۹۸ به آدرس: فردیس جاده ملارد روبروی پارک منظریه شهرداری فردیس طبقه همکف دبیرخانه شهرداری فردیس تحویل داده شود.لازم به ذکر است فقط پاکت متقاضیانی که اسناد مناقصه را خریداری نمودند توسط دبیرخانه تحویل خواهد شد.متقاضیان می توانند در مدت زمان فروش اسناد مناقصه برای پاسخگویی به سوالات با شماره تلفن ۳۶۶۵۸۱۱۰ داخلی ۲۰۴ تماس حاصل نمایند.
۱۲ـ ضمناً جلسه کمیسیون عالی معاملات در روز یک شنبه مورخ ۱۹/۰۳/۹۸ ساعت ۱۲:۰۰ در دفتر شهردار محترم برگزار خواهد شد.
۱۳ـ هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
۱۴- ارائه قرارداد های قبلی و رزومه در زمینه خرید تجهیزات ایمنی و آتش نشانی جهت دستگاه های دولتی یا عمومی و سازمان ها حداقل دو نمونه و قراردادن سوابق مذکور در پاکت ب لازم و ضروری است .
محمود شعبانی
مدیرحقوقی، امور پیمان ها و املاک شهرداری فردیس
اقدام: امور پیمان ها