مهمترین سیاست راهبردی شهرداری فردیس تکریم “ارباب رجوع” است
- شناسه خبر: 4952
- تاریخ و زمان ارسال: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
به گزارش پایگاه مدیریت شهری فردیس، شهرام وارسته شهردار منطقه در نشستی با مدیران و معاونین منطقه یک شهرداری فردیس، تکریم ارباب رجوع را به عنوان اصلی ترین سیاست راهبردی شهرداری مورد تأکید قرار داد.
وی ضمن بررسی وضعیت کاری و تحصیلی پرسنل، از آنان خواست تا با ارائه خدمات شایسته، افزایش رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وارسته با تأکید بر لزوم برخورد مناسب، پاسخگویی به ارباب رجوع، راهنمایی و تسریع در انجام امور مراجعه کنندگان توسط کارکنان منطقه یک شهرداری فردیس، تصریح کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش ارتباطات مردمی، مدیران اجرایی شهرداری باید با حضور در محلات و شنیدن مشکلات شهری مردم به صورت چهره به چهره، ضمن ایجاد بستر لازم برای اعتماد مردم به شهرداری و افزایش امیدآفرینی در جامعه، از معضلات شهری آگاه شده و در اسرع وقت، برای رفع آن بر اساس امکانات موجود، اقدام کنند.
مدیر منطقه یک شهرداری فردیس همچنین رعایت نظم و انضباط اداری، حضور به موقع در جلسات، رعایت شئونات اسلامی و عفاف و حجاب توسط کارکنان منطقه را خواستار شد.
وی با بیان اینکه برای جذب درآمدهای پایدار وکاهش هزینه های منطقه برنامه ریزی می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و همدلی همه کارکنان بتوانیم ضمن انجام وظایف و ارائه خدمت به مردم، با افزایش منابع درآمدی بتوانیم در جهت توسعه و آبادانی منطقه گام کوچکی برداریم.