رسیدگی ۶۷ درصدی به تماس های شهروندان در سامانه ۱۳۷
- شناسه خبر: 34810
- تاریخ و زمان ارسال: ۵ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۸
سرپرست مدیریت بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد شهرداری فردیس از دریافت ۱۹۷۰ تماس شهروندی در سامانه ۱۳۷ خبر داد.
مجتبی شرفی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، با اشاره به عملکرد سامانه ۱۳۷ در یک ماه گذشته، اظهار کرد: در طول یکماه گذشته بیش از ۱۹۷۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد هزار تماس مربوط به حوزههای مختلف شهرداری بوده و در سامانه به ثبت رسیده است که تا کنون ۶۷ درصد از این درخواست ها مورد رسیدگی قرار گرفته و مابقی در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه بیشترین درخواست های شهروندی در حوزه خدمات شهری منطقه ۱ شهرداری فردیس ثبت شده و از این تعداد ۷۸ درصد مورد رسیدگی قرار گرفته است؛ افزود: در بین واحد های مختلف، مدیریت پسماند با دریافت ۱۰۰ پیام و ۹۶ درصد پاسخگویی، بهترین عملکرد را در رسیدگی به پیام های شهروندان داشته است.
شرفی مجموع پیام ها در حوزه مدیریت منطقه یک را ۴۵۸ مورد اعلام کرد و گفت: در حوزه منطقه ۲ از سوی شهروندان ۳۹۳ پیام در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است.
وی در ادامه با اشاره به حضور هفتگی مدیران شهرداری در حوزه ۱۳۷، بیان کرد: در یک ماه گذشته مدیران مناطق ۱ و ۲، معاونان و مدیران حوزه معاونت های خدمات شهری و عمران با حضور در سامانه ۱۳۷، در مجموع پاسخگوی ۳۰۲ تماس شهروندی بودند که از این تعداد بیشترین تماس ها با ۱۰۲ مورد مربوط به منطقه ۲ شهرداری فردیس بوده است.
مدیر بازرسی شهرداری فردیس گفت: این اقدام در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به امور شهروندان دوشنبه هرهفته انجام شده و نقش موثری در تحقق بخشی از مطالبات شهروندان داشته است.