آگهی مناقصه حمل زباله تا مرکز دفن و حفظ و نگهداری و راهبری ایستگاه انتقال پسماند
- شناسه خبر: 7744
- تاریخ و زمان ارسال: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸
با سلام
خواهشمند است نسبت به چاپ و انتشار متن آگهی تجدید مناقصه عمومی ذیل در تاریخ های ۱۸/۰۳/۹۸ نوبت اول و ۲۵/۰۳/۹۸ نوبت دوم اقدام نمائید.
آگهی تجدید مناقصه عمومی
شهرداری فردیس در نظر دارد پروژه ی ذیل را از طریق تجدید مناقصه عمومی به پیمانکاران و متقاضیان واجد شرایط به شرح ذیل واگذار نماید.
ردیف | شرح عملیات | برآورد مبلغ ریالی پروژه | مبلغ سپرده شرکت در مناقصه به ریال | گواهینامه لازم | محل اجرا | درصد نقد و تهاتر |
۱ | حمل زباله تا مرکز دفن و حفظ و نگهداری و راهبری ایستگاه انتقال پسماند | ۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰/۲۲ | ۰۰۰/۰۰۰/۱۱۰/۱ | داشتن گواهینامه صلاحیت از اداره کار و تعاون | جاده ملارد ، ضلع شمالی دیوار مرغ مادر ، سکوی زباله (مرکز بارگیری و انتقال پسماند) | ۱۰۰ % نقد |
۱ـ سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روشهای ذیل در وجه شهرداری فردیس ارائه گردد.
الف) ضمانت نامه بانکی معادل مبلغ به مدت ۹۰ روز اعتبار داشته و قابل تمدید باشد.
ب) واریز فیش نقدی به مبلغ فوق به حساب ۱۰۰۸۲۳۰۰۴۱۳۹ بانک شهر شعبه فردیس
۲ـ برندگان نفر اول و دوم و سوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
۳ـ شهرداری فردیس در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است.
۴ـ به غیر از سپرده شرکت در مناقصه کلیه اسناد و مدارک مربوطه به پیمانکاران در نزد مناقصه گزار باقی می ماند.
۵ـ سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است و در هر شرایط مدارک مندرج در اسناد مناقصه ملاک تعیین برنده و عقد قرارداد خواهد بود.
۶ـ مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲ ریال بابت هزینه خرید اسناد مناقصه به حساب شماره ۴۰۰۸۱۹۶۸۸۶۴۵ نزد بانک شهر شعبه فردیس به نام شهرداری فردیس توسط متقاضی واریز و رسید آن را ارائه نمایند.
۷ـ برای خرید اسناد مناقصه به امور قراردادهای شهرداری فردیس واقع در جاده ملارد روبروی پارک منظریه شهرداری فردیس طبقه اول مراجعه نمایند.
۸ـ لازم به ذکر است هنگام خرید اسناد داشتن حداقل دو تا سه قرارداد مربوط به حمل زباله با شهرداری های سراسر کشور به انضمام مفاصا تامین اجتماعی قرارداد و ارائه تأییدیه صلاحیت پیمانکاری از اداره تعاون ، کار و امور اجتماعی و اعتبار در سایت old pmn.mporg.ir و یا Sajar. Mporg.ir ، معرفی نامه ممهور به مهر و امضای مدیر عامل، روزنامه تاسیس و آخرین آگهی تغییرات اعضای شرکت، کارت مودیان مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده الزامی و تصویر کارت کد اقتصادی می باشد.
۹ـ داشتن تجهیزات وماشین آلات و نیروی انسانی و غیره برای شرکت در مناقصه و جهت اجرای پروژه الزامی است.
تبصره : شرکت کننده در مناقصه بایستی طبق اسناد مالکیت رسمی ، مالک ۵۰ درصد خودروها یا ناوگان معرفی شده باشد.
۱۰- مدت انجام کار پروژه فوق به مدت دو سال شمسی خواهد بود که قرارداد انجام کار به صورت یک ساله تنظیم و در صورت تصمیم و موافقت شهردار و تصویب و تامین اعتبار شورا هرساله تمدید خواهد شد.
۱۱ـ شرکت کنندگان در مناقصه می بایست کلیه فرم ها و اطلاعات مورد درخواست شهرداری را تکمیل و به همراه سایر اسناد مناقصه با امضاء همه اوراق در پاکت مربوطه قرار دهند.
۱۲ـ پیشنهادات مناقصه گران می بایست در پاکت های مجزا (الف ـ ب ـ ج ) لاک وممهور به مهر شرکت شده و پس از الصاق هولوگرام بر روی پاکت تا پایان وقت اداری ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۴/۹۸ به آدرس: فردیس جاده ملارد روبروی پارک منظریه شهرداری فردیس طبقه همکف دبیرخانه شهرداری فردیس تحویل داده شود.لازم به ذکر است فقط پاکت متقاضیانی که اسناد مناقصه را خریداری نمودند توسط دبیرخانه تحویل خواهد شد.متقاضیان می توانند در مدت زمان فروش اسناد مناقصه برای پاسخگویی به سوالات با شماره تلفن ۳۶۶۵۸۱۱۰ داخلی ۲۰۴ تماس حاصل نمایند.
۱۳ـ ضمناً جلسه کمیسیون عالی معاملات در روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۴/۹۸ ساعت ۱۵:۰۰ در دفتر شهردار محترم برگزار خواهد شد.
۱۴ـ هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
۱۵ـ شرکت کنندگان در مناقصه، علاوه بر رعایت ظرفیت مجاز کار، فقط می توانند در ۲ مناقصه مشابه بطور همزمان برنده شوند، ترتیب بازگشائی پاکات از رقم برآورد بالا به پائین می باشد.
۱۶ـ پیمانکارانی که در حال حاضر با قرارداد جاری و معتبر در شهرداری فردیس مشغول بکار می باشند ضمن رعایت بند ۱۴ فقط می توانند در کارهای غیر مشابه با قراردادهای جاری برنده شوند.
۱۷- گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکار صادره از اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی برای شرکت در مناقصه الزامی می باشد.
محمود شعبانی
مدیرحقوقی، امور پیمان ها و املاک شهرداری فردیس