پاسخگویی مدیران شهرداری فردیس به درخواست های تلفنی شهروندان
- شناسه خبر: 34461
- تاریخ و زمان ارسال: ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
سرپرست مدیریت بازرسی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکردشهرداری فردیس گفت: مدیران شهرداری فردیس با حضوردر سامانه ۱۳۷ پاسخگوی شهروندان می شوند.
مجتبی شرفی در گفتگو با پایگاه خبر مدیریت شهری فردیس، با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به امور شهروندان، مدیران شهرداری فردیس طبق زمانبندی انجام شده، در سامانه ۱۳۷ حضور یافته و شخصا پاسخگوی درخواستهای تلفنی شهروندان خواهند بود.
وی افزود: شهروندان می توانند هر دوشنبه و بر اساس جدول زمانبندی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ درخواست های خود را مستقیما از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس از مدیران مربوطه پیگیری کنند.
سرپرست مدیریت بازرسی شهرداری فردیس گفت: ارتباط مستقیم مدیران با شهروندان و دریافت خواسته ها و پیشنهادات آنها که میتواند موجب پیشرفت شهر و جلب رضایتمندی افکار عمومی شود، در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.
گفتنی است مدیران شهرداری طبق جدول زیرپاسخگوی تماس های شهروندان در سامانه ۱۳۷ هستند.
روز | تاریخ | سمت | ساعت |
دوشنبه | ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ | مدیر و معاونین منطقه ۱ شهرداری فردیس | ۱۰،۰۰ |
دوشنبه | ۱۴۰۳/۰۸/۱۴ | مدیر و معاونین منطقه ۲ شهرداری فردیس | ۱۰،۰۰ |
دوشنبه | ۱۴۰۳/۰۸/۲۱ | معاون خدمات شهری | ۱۰،۰۰ |
دوشنبه | ۱۴۰۳/۰۸/۲۸ | معاون امور زیربنایی و حمل و نقل | ۱۰،۰۰ |